شناسهٔ خبر: 79062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد/پوشش سه شهر

پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از فعال سازی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پژمان نیک اقبالی گفت: ثبت نام مرحله دوم  طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های هدف آغاز شده است. نیک اقبالی با بیان اینکه استان ما نیز در زمره این گروه، قرار گرفته است، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه بیستم اسفند ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: سامانه برای شهرهای دوگنبدان، سی سخت و چرام فعال شده و این شهرها واجد شرایط ثبت نام در این مرحله هستند.

وی عنوان داشت: کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن، می‌توانند در ظرفیت زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت ثبت نام کنند.

نیک اقبالی گفت: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و … اولویت بندی و انتخاب می‌شوند.

نیک اقبالی خاطرنشان کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کردند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: همچنین متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرد.