شناسهٔ خبر: 79116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع بیش از۴۵هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

لاستیک کامیون معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع ۴۵ هزار و ۸۸۰ حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال گذشته تا کنون با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد افزود:  توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۵۵ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۴۵ هزار و ۸۸۰ حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت  ناوگان تعیین می شود.

باقری در پایان تصریح کرد: همچنین در راستای جذب ناوگان در بندر چابهار جهت حمل کالاهای اساسی، به ازای هر سه بارنامه مربوط به حمل این دسته از کالاها، یک حواله لاستیک خارج از نوبت برای ناوگان صادر می شود.