شناسهٔ خبر: 79118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تغییر روز ثبت نام مرحله دوم اقدام ملی مسکن/امکان ثبت نام از طریق پیامک هم وجود دارد

اقدام ملی .اصفهان  معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: زمان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان از روز چهارشنبه به روز  پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفند تغییر کرده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر سیدمحمود دستغیبی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

 وی اضافه کرد: متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً از يكي از روش‌هاي سامانه طرح اقدام ملي مسكن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پيامكي ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۸ از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

 دستغیبی ادامه داد: بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت.