شناسهٔ خبر: 79148 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آخرین آمار ثبت‌نام گروه دوم مرحله دوم اقدام ملی در ۱۷ استان کشور اعلام شد (گزارش مقدماتی)

مشارکت بیش از ۳۰ هزار نفری متقاضیان مسکن ۱۷ استان در اقدام ملی مسکن/ ثبت‌نام پیامکی ۵۶ هزار و اینترنتی ۲۴۴ هزار و ۶۷۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن

آیین افتتاح طرح‌های مسکن مهر پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی آخرین آمارها از ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان گروه دوم مرحله دوم حاکی از مشارکت بیش از ۳۰ هزار نفر است که ۲۴۴ هزار و ۶۰۷ نفر از طریق سامانه و ۵۶ هزار نفر از طریق پیامک ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با شیوع ویروس کرونا و به دلیل ضرورت حفظ بهداشت عمومی و رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از تجمعات، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن با تغییراتی همراه بود که بخشی از آن در اطلاعیه‌های منتشر شده به اطلاع متقاضیان رسید. روز گذشته ۲۰ اسفند نیز در روز دوم ثبت‌نام به دلیل اختلال در اینترنت ثبت نام تا ساعت ۲۴ امروز ۲۱ اسفند برای ۱۷ استان گروه دوم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن تمدید شد.

بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن در گروه دوم مرحله دوم ثبت‌نام اقدام ملی مسکن که در ۱۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان است تا کنون ۳۰ هزار و ۶۷۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان در روز گذشته امکان ثبت‌نام به دو روش پیامکی و سامانه اینترنتی برای متقاضیان فراهم شد که بر اساس آخرین آمار، ۲۴۴ هزار و ۶۷۰ نفر از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و ۵۶ هزار نفر از طریق پیامک اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند کد ملی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ارسال و اقدام به ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه ۱۷ اسفند برای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، البرز و اردبیل آغاز شد.