شناسهٔ خبر: 79204 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد

ثبت نام ۵۱۶ هزار و ۶۶۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن از طریق پیامک/ثبت نام ۴۰۳ هزار و ۵۵۸ نفر در گروه های ۱، ۲ و ۳ اقدام ملی از طریق سامانه اینترنتی

ساختمان وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این مطلب که در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن طبق آخرین آمار در ساعت ۱۲ شنبه ۲۴ اسفند ۵۱۶ هزار و ۶۶۲ نفر از طریق پیامک ثبت نام کرده اند، جزئیات تعداد ثبت نام کنندگان را به تفکیک استان در سه گروه پیشین، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای چهارگروه از شنبه ۱۷ اسفند آغاز شده است و گروه چهارم نیز که شامل استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، قم و جنوب سیستان و بلوچستان است از امروز ۲۴ اسفند آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ فردا ۲۵ اسفندماه به طول می‌انجامد.

ثبت نام گروه اول در استان های اصفهان به جز متقاضیان شهری جدی استان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز (متقاضیان شهرهای فردیس و نظرآباد) و اردبیل در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ اسفند انجام شد.

ثبت نام گروه دوم نیز شامل استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ اسفند انجام شد.

ثبت نام گروه سوم نیز که شامل استان های البرز (متقاضیان شهر جدید هشتگرد)، اصفهان (متقاضیان شهرهای جدید مجلسی، بهارستان و فولادشهر) ، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، مرکزی، خراسان رضوی، بوشهر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ اسفند انجام شد.

بنا بر این گزارش آمار تعداد نهایی ثبت‌نام‌کنندگان که از طریق سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن (Tem.mrud.ir) اقدام به ثبت درخواست کرده اند به تفکیک استان و گروه ها بدین شرح است.

ثبت‌نام  ۹۲ هزار ۷۶۹ نفر از طریق سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن در گروه اول

استان اصفهان به جز متقاضیان شهرهای جدید مجلسی، بهارستان و فولادشهر ۳۳ هزار و ۶۸۶ نفر، استان آذربایجان غربی ۲۰ هزار و ۱۴۶ نفر، آذربایجان شرقی به جز متقاضیان شهر جدید سهند ۱۷ هزار و ۸۵۲ نفر، البرز در شهرهای فردیس و نظرآباد ۱۱ هزار و ۹۴۱ نفر، اردبیل شهرهای اردبیل و خلخال ۹ هزار و ۱۴۴ نفر.

ثبت‌نام ۱۷۵۵ هزار و ۸۸۴ نفر از طریق سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن در گروه دوم

ایلام ۶ هزار و ۷۳۴ نفر، خراسان جنوبی ۴ هزار و ۲۶۷ نفر، زنجان ۱۵ هزار و ۶۴ نفر، قزوین ۵ هزار و ۶۹۱ نفر، کردستان ۱۸ هزار و ۵۱ نفر، کرمانشاه ۲۷ هزار و ۶۹۸ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار و ۲۱۸ نفر، لرستان ۱۵ هزار و ۹۰۹ نفر، مازندران ۶ هزار و ۵۸۴ نفر، هرمزگان ۱۳ هزار و ۷۳۳ نفر، همدان ۱۴ هزار و ۳۹۵ نفر، یزد ۱۳ هزار و ۷۶۵ نفر، چهارمحال و بختیاری ۹ هزار و ۱۶۸ نفر، گیلان ۳ هزار و ۸۰۴ نفر، گلستان ۵ هزار و ۵۱۹ نفر، خراسان شمالی ۲ هزار و ۴۳۷ نفر، کرمان ۱۰ هزار و ۸۴۷ نفر.

ثبت‌نام ۱۳۴ هزار و ۹۰۵ نفر از طریق سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن در استان های گروه سوم

البرز متقاضیان شهر جدید هشتگرد ۲ هزار و ۴۰ نفر، خراسان رضوی ۲۸ هزار و ۲۹۷ نفر، فارس ۳۶ هزار و ۲۷۳ نفر، خوزستان ۲۰ هزار و ۴۵۴ نفر، بوشهر ۲ هزار و ۵۰۳ نفر، مرکزی ۱۶ هزار و ۶۹۳ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ هزار و ۹۶۶ نفر و اصفهان متقاضیان شهرهای جدید مجلسی، بهارستان و فولادشهر ۶ هزار و ۶۷۹ نفر.

یادآور می شود که آمار تجمیعی تعداد ثبت نام کنندگان در استان های اصفهان ۴۰ هزار و ۳۶۵ نفر و استان البرز ۱۱ هزار و ۹۴۱ نفر است.

خاطر نشان می شود که ثبت‌نام گروه چهارم شامل استان‌های سمنان، قم، تهران، آذربایجان شرقی (متقاضیان شهر جدید سهند) و جنوب سیستان و بلوچستان از شنبه ۲۴ اسفند شروع شده و تا فردا یکشنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. بنابراین آمار نهایی ثبت‌نام‌کنندگان از طریق سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن (Tem.mrud.ir) در استان‌های این گروه پس از اتمام مهلت زمانی فوق اطلاع‌رسانی خواهد شد.