شناسهٔ خبر: 79302 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسكن و ساختمان در نامه ای خواستار شد

تشکیل ستاد ويژه كرونا در سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور

محمودزاده معاون مسكن و ساختمان در مكاتبه اى با رييس سازمان نظام مهندسى ساختمان كشور خواستار تشكيل ستاد ملى مقابله با كرونا در محل سازمان شد و تاكيد كرد تا تمامى امكانات سازمان براى اين امر اختصاص يابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در نامه ای به احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خواستار تشکیل ستاد مدیریت بحران در محل سازمان شد و بر اختصاص امکانات سازمان برای قطع زنجیره انتقال، تاکید کرد.

در این نامه آمده است: با توجه به شرایط عمومی کشور در مواجهه با ویروس کووید ۱۹ (کرونا) و ضرورت توجه به قطع زنجیره انتقال آن که موردتاکید ستاد ملی مقابله با کروناست، دستور فرمایید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در راستای بند ۱۲ ماده ۱۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با قید فوریت نسبت به تشکیل ستاد ویژه کرونا در محل سازمان و استقرار کشیک در روزهای تعطیل اقدام کنند.

همچنین سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها با ضمن اعلام آمادگی مکتوب و معرفی تمام امکانات اعم از مالی، نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات تحت مدیریت و فرماندهی ستاد استان تا پایان بحران و استقرار شرایط عادی اقدامات اطلاع رسانی و خدمات لازم را به اعضا و خانواده های آنها معمول کنند.

بدیهی است با توجه به موارد اعلام شده و در شرایط فعلی هرگونه کمک و اقدام مالی و خدماتی از سوی سازمان های یاد شده دقیقا در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و اجرای وظایف مقرر در قانون خواهد بود.