شناسهٔ خبر: 79344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

لزوم تامین اعتبار پروژه سه راهی علویجه/ جدیت در اتمام‌ پروژه ها در سال ۹۹

قاری قران ،اصفهان همت و تلاش مضاعف در سال جدید سرلوحه تمام امور باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان سال ۹۸ و در جلسه با معاونین این اداره کل گفت: جدیت در اتمام پروژه ها و همت و تلاش مجدانه در سال ۹۹ باید سرلوحه و محور اهداف تمام حوزه ها قرار گیرد و برنامه ریزی جامع در هر حوزه بصورت گزارش کتبی ارائه و نقاط ضعف بصورت هفتگی مورد کارشناسی دقیق قرارگیرد.  
وی به پروژه سه راهی علویجه در محل ورودی شهر اصفهان از سمت پایتخت اشاره داشت و گفت: این پروژه به لحاظ واقع شدن در ورودی شهر اصفهان خاص است و پیگیری جهت تامین اعتبار لازم و برنامه ریزی جهت اتمام آن انجام و قبل از شروع همه پیش بینی ها در نظر گرفته شود.   
قاری قرآن تاکید داشت: در پروژه هایی که در سال ۹۹ برنامه ریزی می شود الزاما بایستی چشم انداز آینده آن روشن و توجیه علمی داشته باشد و از موازی کاری و بلاتکلیفی جلوگیری شود.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: پاسخگویی به صراحت و روشن برابر ضوابط، حذف موانع اداری زاید، تعامل وهمکاری  با ارگان های اجرایی مرتبط و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در سال جدید مد نظر قرار گیرد.  
وی در پایان ضمن بررسی عملکرد هر حوزه از تلاش سال ۹۸ معاونین، روسا و کارشناسان ذیربط در پیشبرد اهداف اداره کل تقدیر و تشکر کرد.