شناسهٔ خبر: 79550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دو انتصاب در راه و شهرسازي استان خراسان شمالی

انتصاب معاون مسکن و اداره واگذاری سرپرستان معاونت مسکن و ساختمان و اداره واگذاری اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان شمالی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان خراسان شمالی , با احكامي جداگانه از سوي سید عبدالمجید نژادصفوی ، مديركل راه و شهرسازي استان خراسان شمالی ، علی فخرانی به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان و جواد عمادیانفر به عنوان سرپرست اداره واگذاری اين اداره كل منصوب شدند.

سید عبدالمجید نژادصفوی در مراسم تودیع و معارفه این عزیزان گفت : همه کارمندان این اداره کل باید در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال جهش تولید نامگذاری شد گام بردارند و این شعار را با جدیت در دستور کار قرار دهند .

وی اظهار کرد : باید کرامت انسانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با صداقت و شفافیت با یکدیگر صحبت کنیم و در بحث جانشین پروری طوری عمل کنیم که بعد از ما نفرات جوان تر بتوانند مسئولیت پذیرشی مدیریت ها را داشته باشند .

جواد عمادیان فر قبل از این در پست معاون مسکن و ساختمان مشغول خدمت بود كه با حكم مديركل راه و شهرسازي استان علی فخرانی به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان تعيين شد.

لازم به ذكر است از طرف مديركل راه وشهرسازي استان از خدمات چندین ساله مهندس جواد عمادیان فر معاون سابق مسکن و ساختمان و از خدمات چندین ماهه مهندس شعیب آقاجانی ، سرپرست سابق اداره واگذاری تجليل شد.