شناسهٔ خبر: 79635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت معاون هماهنگی و پیگیری دفتر رییس جمهور در پی درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

رضا نگهبان معاون هماهنگی و پیگیری دفتر رییس جمهور درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  علی اصغر احمدی، معاون هماهنگی و پیگیری دفتر رییس جمهور در پیامی درگذشت دکتر رضا نگهبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله وانا الیه راجعون

اگرچه مرگ حق است اما باور رحلت بعضی‌ها  مثل رضا و آن‌هم اینگونه غریبانه درمخیله نمی‌گنجد.حاج رضا نگهبان، دوست، برادر، رفیق، و یار مهربانی بود که خبر ارتحالش همه دوستانش را منقلب ساخت  .خدایا این چه مصیبت عظمایی است که به ما رسید؟ .چه روزگار سختی است که در غم بهترین عزیزمان غریبانه باید به سوگ بنشینیم . ولی باورهای دینی به ما آموخته است که زمزمه کنیم انا لله وانا الیه راجعون.

حقیر با دلی پر از اندوه ارتحال این بزرگ مرد اسوه اخلاق و مردانگی و گذشت، رزمنده بیمدعای دوران دفاع مقدس و خادم ملت در شهرداری تهران و وزارت راه را به همسر مکرمه و فرزندان و خانواده و دوستان تسلیت می‌گویم و با آرزوی علو درجات برای مرحوم ( والتماس نگاه مرحمتی اقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که مرحوم رضا هر جمعه با اشعارش ما را به اقا توجه میداد)، صبر و اجر جزیل و سلامتی برای همه بازماندگان از درگاه ایزد حق مسئلت دارم. خدایا او را غریق رحمت فرما وهمه ما را ببخش و بیامرز.                     

 با دلی شکسته واندوهگین                              
 علی اصغر احمدی»