شناسهٔ خبر: 79682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد

کلنگ زنی ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه سیل زده زهکلوت / باز سازی ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در جنوب کرمان

کلنگ جنوب کرمان 2 مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی و باز سازی ۳۰۰ واحد مسکونی در منطقه سیل زده بخش زهکلوت در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره  ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل  راه  و شهر سازی جنوب کرمان ، محمد ساردویی  در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار از مناطق سیل  زده در بخش  زهکلوت  عنوان کرد : بعد از برآورد هزینه  تخریب  سیل در منطقه جنوب کرمان ، برنامه ریزی شد تا ۲۰۰ واحد مسکونی برای مردم  سیل زده  بخش زهکلوت از توابع شهر ستان رود بار جنوب ساخته شود و  ۳۰۰  واحد مسکونی آسیب  دیده باز سازی خواهد شد.

وی افزود : ساخت این واحد های مسکونی  توسط  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد و امید واریم  هر چه زودتر  به بهره برداری برسد  و مردم بتوانند از این خانه ها استفاده کنند.

در ادامه این بازدید که سایر مسئولین محلی و استانی نیزحضور داشتند از مسیل‌های ورودی سیل  به مناطق مسکونی بازدید بعمل آمد، در پایان جلسه ستاد بحران که به ریاست  معاون عمرانی استاندار کرمان تشکیل شد، مدیران عضو  ستاد بحران استان به تشریح  عملکرد حوزه  مدیریتی خود پرداختند و  پپیشنهادا تی برای جلوگیری از سیل در آینده  ارائه شد.