شناسهٔ خبر: 79716 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شد

رفع تصرف ۱۴۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی

IMG_9572.JPG در ایام نوروز امسال قریب به ۱۴ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تهران به بیت المال بازگشت داده شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این خبر گفت: طی این دوره  که از ۲۵ اسفند سال۹۸ شروع شده و تا ۱۵ فروردین امسال به طول انجامید، فرماندهان یگان حفاظت از اراضی شرق، شمال، غرب و جنوب استان تهران با یکپارچگی منسجم توانستند براساس هماهنگی با دادستانی های هر شهرستان و مطابق با موارد قانونی به ۲۷ مورد رفع تعرض و ۳۳ فقره اجرای احکام مبادرت کنند که البته آمار شرق استان تهران متمایز و قابل بحث و بررسی است.

سرهنگ خردمند در توضیحات کامل تری از رفع تصرف ۲۷ فقره و در مساحت ۳۸ هزار و ۴۵۰ مترمربع به همراه دستگیری یک نفر درموضوع تصرفات خبر داد اعلام کرد: در حوزه اجرای احکام ۳۳ فقره به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع آزاد شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل فقید راه و شهرسازی استان تهران دکتر رضا نگهبان گفت: سیاستهای مبارزه با زمین خواری به شدت توسط ایشان دنبال و حمایت می شد و ما ضمن گرامیداشت این مدیرکل ارزشی و جانباز دفاع مقدس ،همچنان برارزشهای توصیه شده ایشان قوی تر از قبل ایستاده ایم.