شناسهٔ خبر: 79864 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس بنیاد مسکن گیلان خبر داد

مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی گیلان تا ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد/انعقاد قرارداد مقاوم‌سازی ۱۷۶۰ واحد مسکونی شهری بین بنیاد و راه و شهرسازی استان

مقاوم سازی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از مقاوم سازی سالانه ۱۰ هزار مسکن روستایی در ۱۴ سال گذشته در گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ به هدف مقاوم سازی مسکن روستایی در استان می رسیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اکبرزاده رییس بنیاد مسکن گیلان، ساخت و مقاوم‌سازی مسکن را از فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: امسال تولید و مقاوم‌سازی مسکن در روستاهای استان را ادامه می‌دهیم.

وی به مقاوم‌سازی ۲۰۰ هزار مسکن در کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه گیلان رتبه نخست مقاوم‌سازی در کشور را کسب کرده، امسال مقاوم‌سازی ۱۵ هزار مسکن روستایی در این استان در دستور کار است.

اکبرزاده از مقاوم‌سازی سالانه ۱۰ هزار مسکن روستایی در ۱۴ سال گذشته در گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ به هدف مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان می‌رسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه متولی مقاوم‌سازی مسکن شهری در استان شدیم، بیان کرد: اسفندماه سال گذشته تفاهم‍‌نامه مقاوم‌سازی تعداد ۱۷۶۰ واحد مسکونی شهری را با مسکن راه و شهرسازی گیلان منعقد کردیم.

به گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اکبرزاده به ارتقای شاخص طرح‌های هادی روستای گیلان به ۴۶ درصد اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۲۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم و تعداد ۹۰۰ روستا در شاخص برخورداری قرار گرفتن