شناسهٔ خبر: 80099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

حوزه معاونت املاک و حقوقی جزو حوزه های بسیار گسترده و با حساسیت بالایی است

جلسه حوزه املاک راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: حوزه معاونت املاک و حقوقی از حوزه های بسیار گسترد، مهم و با حساسیت بالا در اداره کل راه و شهرسازی است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی،  سید عبدالمجید نژاد صفوی در جلسه هم اندیشی با همکاران حوزه معاونت املاک و حقوقی اظهارداشت: کاری که در حوزه معاونت املاک و حقوقی انجام می شود شامل حفظ و نگهداری از زمین ها دولتی،  واگذاری زمین به بخش های دولتی و خصوصی،  انجام امور گسترده حقوقی و ... کار بسیار با ارزشی است و همکاران با صبر و حوصله بسیار با متقاضیان برخورد کنند و در کار احساس مسئولیت داشته باشند.

وی تصریح کرد:  مکاتبات در اداره کل راه و شهرسازی استان باید ظرف ۷۲ ساعت پاسخ مناسب داده شود و همه این پاسخ ها باید در جهت رعایت کردن قوانین و مقررات باشد و باید همه در چهارچوب قانون حرکت کنیم.

نژادصفوی به بحث آسیب شناسی در کارها اشاره کرد و افزود:  باید در کارهایی که انجام میدهیم آسیب شناسی کنیم که اگر کاری که مشکل داشت و آسیب شناسی کردیم دفعات بعد آن مشکل را تکرار نکنیم و اگر کاری که درست انجام دادیم و آسیب شناسی کردیم برای بهتر شدن آن قدم برداریم.

مجتبی ایران پناه،  معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد حوزه خود پرداخت و اشاره کرد:  معاونت املاک و حقوقی در سال ۹۸ حدود ۱۶۷۰۰ نامه در قالب صادره و وارده مکاتبات داشته است و به طور میانگین در طی یک ماه حدود ۱۳۰۰ نام در این معاونت پاسخگویی انجام شده است که بیش از ۴۰ درصد از نامه های اداره کل مربوط به معاونت املاک و حقوقی است.

لازم به ذکر است کلیه همکاران معاونت املاک و حقوقی به صورت چهره به چهره مشکلات خود را با مدیرکل در میان گذاشتند که مدیرکل نیز دستورات لازم را صادر کردند.