شناسهٔ خبر: 80188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا خبر داد

آغاز عملیات اجرایی دومین زیرگذر در محور اصفهان-شهرضا

IMG-20200405-WA0016(1).jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا گفت: عملیات اجرایی دومین زیرگذر باکسی در محور اصفهان-شهرضا در محدوده سه راهی پرزان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید ناظمی با اعلام این خبر گفت: هم اکنون ساخت راه انحرافي دومین زیرگذرباکسی در محور اصفهان-شهرضا در محدوده سه راهی پرزان با بهره گيري از امكانات راهداري و بصورت اماني جهت هدايت ترافيك و نصب باكس هاي پيش ساخته آغاز شده است.

سعيد  ناظمی با بیان اینکه ساخت راه انحرافی دومین زیرگذر باکسی در محور شریانی اصفهان-شهرضا آغاز شده است، گفت: ساخت راه انحرافی ظرف یک هفته آینده به اتمام رسیده و پروژه برای برش محور و نصب باكس ها  تحویل پیمانکار خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا اظهار کرد: اعتبار ساخت و نصب باكس هاي  این زیرگذر 7 میلیارد ریال تخمین زده می شود.

وی  پیش بینی کرد تا یکماه آینده باکس های دومین پل زیرگذر محور اصفهان-شهرضا در محدوده سه راهی پرزان نصب خواهد شد.

وی  همچنین به پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی اولین زیرگذر باکسی در محور شریانی اصفهان-شهرضا اشاره کرد و گفت: عملیات  اجرایی این زیرگذر در باند اصفهان –شهرضا  پایان یافته است و تا دو روز اينده  تردد در باند اصفهان شهرضا  به وضعیت عادی باز خواهد گشت.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا اضافه کرد: محور اصفهان –شهرضا به عنوان محورشریانی شمال- جنوب و یکی از  محورهای  پر تردد استان اصفهان به شمار می آید و انجام پروژه های عمرانی در این محورها به دليل حجم بالاي تردد با مشکلات خاصي  روبروست.

ناظمی تصریح کرد: با کاهش حجم تردد به دلیل شیوع کرونا در نیمه ابتدایی فروردین عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: درآینده نزدیک و با مهیا بودن همه شرایط عملیات اجرایی احداث زیرگذرباکسی جرم افشار نیز آغاز خواهد شد.