شناسهٔ خبر: 80303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد

برخورد جدی با تردد کمباین ها بر روی جاده‌ها

علیرضا راستیار مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان از برخورد جدی و توقیف کمباین‌ها در صورت تردد در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا راستیار مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان از برخورد جدی و توقیف کمباین‌ها با هماهنگی دستگاه های قضایی و انتظامی خبر داد و گفت: با توجه به حادثه‌ساز بودن حرکت و تردد کمباین‌ها با تیغ بر روی محورها از این پس با تردد آن‌ها برخورد جدی می شود.

وی افزود: در چند روز اخیر تعدادی از کمباین‌ها که در محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل تردد داشته اند متوقف و با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفته است .

علیرضا راستیار افزود: با توجه به  این که عرض تیغ ۵ متری کمباین‌ها و انسداد سطح سواره رو در حین تردد باعث بروز خسارت به کاربران جاده و تجهیزات راه می شود ، به همن منظور در صورت مشاهده توسط گشت‌های راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل متوقف خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان از مسئولان ذیربط جهاد کشاورزی نیز خواست که در راستای اطلاع رسانی و تردد ایمن کمباین‌ها و عدم بروز هرگونه رخداد جاده‌ای و حوادث ترافیکی اطلاع رسانی لازم را به عمل آورند.