شناسهٔ خبر: 80560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه پایش و راهبری طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی /تشکیل کمیته های تخصصی در راه وشهرسازی /وظیفه ما این است که مردم را خانه دار کنیم

8FC617E7-3CF0-4419-9EA5-F7619915E263.jpeg جلسه پایش و راهبری طرح اقدام ملی مسکن در راه و شهرسازی خراسان شمالی با هدف همدلی بین همکاران در راستای اجرای طرح اقدام ملی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره  ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، سید عبدالمجید نژادصفوی در این جلسه گفت: هرکدام از ما وظیفه و مسئولیتی داریم که باید به وظیفه خود خوب عمل کنیم و خودمان را مکلف کنیم که برای مردم مسکن خوب و در خور شأن این عزیزان تهیه کنیم و تحویل بدهیم . اگر دیدگاه این باشد مطمئنا موفق خواهیم شد.

وی اظهار داشت : با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت در بحث طرح اقدام ملی تولید مسکن ،بحمدالله اقدامات خوبی شامل شناسایی زمین و واگذاری آن به دو طرح مهم ( واگذاری زمین به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ) صورت گرفته است که منبعد خبرهای خوشی را در این طرح در استان شاهد خواهیم بود.

علی فخرانی ،سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت :انشاءالله امسال تلاش خواهیم کرد و هدف گذاری امسال بر این اصل استوار است که کلیه پروژه هایی باقیمانده مسکن مهر و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است که برای این مهم یکپارچگی و همگرایی در بین همکاران این اداره کل و دستگاههای اجرایی ضرورتی انکار پذیر است،لذا کارکرد موثر شورای مسکن استان و کمیته های ذیل طرح اقدام ملی مسکن مورد انتظار است.

وی افزود :  تاکنون تعداد ۶۵۵۶ نفر از طرح اقدام ملی مسکن استقبال نموده و ثبت نام کرده اند  و سازندگان طرف تفاهم اداره کل مشغول طراحی و تهیه نقشه ها هستند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد : انشاءالله در آینده ای نزدیک کلنگ زنی طرح اقدام ملی را در استان شاهد باشیم و همچنین از پروژه های باقی مانده مسکن مهر نیز ۱۰۵۲ واحد نیز در شرف اتمام می باشد و تا هفته دولت قابلیت بهره برداری خواهند داشت .