شناسهٔ خبر: 80990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در هواشناسی گیلان

هواشناسی گیلان هشت نفر از قبول شدگان آزمون سراسری استخدامی در مصاحبه های عمومی وتخصصی اداره کل هواشناسی استان گیلان شركت كردند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، محمد دادرس مدیر اين اداره کل بیان کرد: پس از برگزاری دور هفتم آزمون فراگیر استخدامی  در سراسر کشور برای جذب در دستگاههای دولتی، تعداد هشت نفر از شرکت کنندگاني که در این آزمون برای استخدام در اداره کل هواشناسی استان گیلان قبول شده بودند با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، بنیاد شهید وامور ایثارگران وجانبازان استان گیلان مصاحبه به عمل آمد. در این مصاحبه مسعود  حقیقت مدیر ومصطفی ایزد فر معاون شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور به همراه علی حسن آقا باقری رئیس اداره امور شبکه  ایستگاههای همدیدی  سازمان هواشناسی کشور که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی در این مصاحبه حضور داشتند، از مصاحبه شوندگان سوالات عمومی وتخصصی لازم بعمل آمد.

 در خاتمه این مصاحبه از شرکت کنندگان آزمون های روانشناسی وهوش نیز به عمل بصورت کتبی بعمل آمد که پس از انجام مراحل بعدی سه نفر از این عزیزان به عنوان همکار در ایستگاههای هواشناسی رودسر ، دیلمان ومنجیل مشغول به کار خواهند شد.