شناسهٔ خبر: 81007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

اتمام دو پروژه‌ مسکن مهر تعاونی‌های خراسان شمالی تا تیرماه سال‌جاری

مسکن مهر اسفراین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تحویل دو پروژه مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های، "عمران دلاور" و "همت نور" اسفراین تا تیرماه سال‌جاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری شهرستان اسفراین، رئیس بانک مسکن اسفراین و پیمانکار دو پروژه برگزار شد، گفت : این پروژه‌ها برای مردم شهرستان اسفراین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید سریعاً پیمانکار مربوطه نسبت به اتمام پروژه اقدام لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد : این دو پروژه جمعاً ۳۲ واحد و دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد است که مقرر شد جهت تحقق برنامه زمان‌بندی و رفع مشکلات احتمالی، جلسات هفتگی در محل کارگاه برگزار شود و روند اجرای باقی‌مانده پروژه از جمله انشعابات، نصب درب و پنجره و ... نظارت و کنترل شود .

علی فخرانی ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی هم به پروژه ۶۰۸ واحدی "ست" در شهرستان اسفراین اشاره کرد و افزود : این پروژه با توجه به مشکلاتی که داشت ، ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبین هستیم که امسال عملیات اجرایی آن در قالب خودمالکی شروع شود .

وی عنوان کرد : تعاونی مسکن مهر ۲ با تعداد ۶۴ واحد و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و تعاونی مسکن مهر ۶ با تعداد ۵۶ واحد و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد نیز جزو برنامه های اتمام مسکن مهر این اداره کل در شهرستان اسفراین است .

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان گفت : با توجه به پیگیری های این اداره کل انتظار داریم که پروژه های مسکن مهر شهرستان اسفراین امسال به اتمام برسد و پرونده مسکن مهر در این شهرستان بسته شود.