شناسهٔ خبر: 81144 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

الزام روسا و اعضای اتحادیه اصناف مشاوران املاک به تمدید ۲ ماهه مدت اجاره/ مصوبه ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست

مصطفی قلی خسروی نماینده رییس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران در بخشنامه‌ای مشاوران املاک را ملزم به تمدید دوماهه قراردادهای اجاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی قلی‌خسروی نماینده رییس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران در بخشنامه‌ای به روسای اتحادیه‌های صنف مشاوران املاک کشور، ضمن استناد به مصوبه ملی کرونا بر تمدید دو ماهه قراردادهای اجاره و رهن واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی تاکید کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: در راستای توشیح معاونت مسکن و ساختمان مبنی بر تمدید دو ماهه قراردادهای اجاره و رهن واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی که در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به پایان رسیده و تصمیمات و دستورات بهداشتی اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال این بیماری و رعایت بهداشت عمومی، کلیه اعضا موظف به رعایت این دستورات در سطح کشور هستند. مقتضی است به اطلاع‌رسانی این اعضا در جهت اجرایی کردن آن اقدام نمایید.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران همچنین در بخشنامه ای دیگر اعضای اتحادیه صنف مشاوران املاک را مکلف به تمدید دو ماهه قراردادهای رهن و اجاره واحدهای مسکونی که در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت ۹۹ به امضا رسیدند، کرد.