شناسهٔ خبر: 81294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار خبر داد

اصلاح نقطه پر حادثه دوشخراط شهرستان خوانسار

IMG-20200429-WA0016 - Copy.jpg رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان  خوانسارگفت: مراحل  اصلاح و رفع نقطه پر حادثه دوشخراط شهرستان خوانسار در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدکاظم صادقی اظهار کرد: نقطه پر حادثه دوشخراط واقع در محور دامنه_ خوانسار  به عنوان یکی از راه های شریانی شهرستان و یکی از نقاط پر حادثه مصوب استان اصفهان بود که عملیات اصلاح این نقطه از سال گذشته آغاز شد .

وی با بیان اینکه عملیات رفع این نقطه پر حادثه در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای اصلاح این نقطه هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان  خوانسار گفت: نصب ۱۰۰ عدد نیوجرسی ، اجرای شیارهای لرزاننده، تعریض دو دستگاه پل دوشخراط، احیا علائم و خط کشی ها از جمله اقداماتی است که تا کنون در این محور انجام شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن عملیات تعریض دوپل واقع در دوشخراط،این نقطه پر حادثه رفع شده و کمک شایانی به ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای در این محور خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات اصلاحی، تصادفات جرحی و فوتی در این محور به شدت کاهش داشته است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوانسار ابراز امیدواری کرد تا پایان خردادماه عملیات اصلاح نقطه حادثه خیز دوشخراط که در تعهد این اداره قرار داشت  تکمیل شود.