شناسهٔ خبر: 81309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد :

ارزیابی عملکرد، چراغ راه توسعه و پیشرفت سازمانی

2.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با تاکید بر اهمیت ارزیابی عملکرد این اداره کل، گفت: ارزیابی عملکرد راه توسعه و پیشرفت سازمانی را هموار می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اصفهان، مهدی خضری در جلسه کمیته ارزیابی عملکرد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد یکی ازمهمترین ابزارهای حوزه مدیریت برای شناسایی نقاط قوت و ضعف، شکوفایی سازمانی، بهبود فرآیند ها وخدمت رسانی هر چه بهتر به مردم محسوب می شود.

وی با تقدیر از مشارکت کارشناسان و حمایت معاونان در حوزه ارزیابی عملکرد اداره کل گفت: ارزیابی وضعیت موجود و اقدامات انجام شده به ویژه در نهادهای خدماتی، توانایی برنامه ریزی و اصلاح ساختاری را در چارچوب وظایف و قوانین برای مدیران فراهم می سازد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از سال گذشته اقدامات مناسبی برای اصلاح و بهبود فرآیندهای مربوط به ثبت و ضبط مستندات مرتبط با شاخص های ارزیابی آغاز شده که باید با قدرت ادامه یابد.

خضری خاطر نشان کرد: راهداری وحمل ونقل جاده ای دو بخش بسیار مهم در زندگی روزانه مردم هستند و لذا کیفیت ارائه خدمات در زندگی آنها تاثیر به سزایی دارد.

وی خواستار تلاش مستمر همه بخش ها برای خدمت رسانی صادقانه به مردم شد و گفت: همانقدر که خدمت رسانی خوب به مردم حائز اهمیت است، ثبت و ضبط مستندات آن برای ارزیابی و برنامه ریزی آینده نگر ارزشمند است و قطعا نتایج این ارزشیابی ها چراغ راهی برای حرکت در آینده خواهد بود.