شناسهٔ خبر: 81375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۱۰ طرح در کمیته کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی استان

خانم مهندس سمایی سومین کارگروه زیر بنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست درسال جاری در سالن شهدا استانداری همدان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اعضا، برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، این جلسه ، به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان ، با حضور مدیران ارشد دستگاه های عضو  و به دبیری معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان برگزار  و در خصوص موضوعات مندرج در دستور کار  بحث ، تبادل نظر و در نهایت تصمیم گیری شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان در این جلسه بیان  کرد : از مجموع ۱۰ موردی که در کمیته کارشناسی به اجماع رسید و جهت تصمیم گیری نهایی به این جلسه آورده شده بود ، ۱ طرح در حوزه کشاورزی شامل انبار داری و نگهداری مواد غذایی در سرد خانه بالای صفر و ۶  طرح در بخش صنعت ، شامل تولید مبلمان خانگی ، تولید کیسه پروپیلن ، و تولید محصولات بتنی مسلح بود.

مریم سمایی ادامه داد: در این جلسه ۲ طرح نیز در قالب طرحهای خدماتی  به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در بخش گردشگری و صنایع دستی نیز ۳ طرح که در کمیته کارشناسی مورد تایید قرار گرفته بودند مطرح و به توافق رسید که درمجموع کلیه موارد مطروحه به تایید اعضا رسید .

وی در پایان خاطرنشان ساخت : درخواست شرکت شهرک های صنعتی استان همدان مبنی بر اجرای پروژه شهرک صنعتی در اراضی بهراز شهرستان اسد آباد مورد توافق اعضا واقع شد.