شناسهٔ خبر: 81388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان اردبیل

اردبیل . خرداد 01 جلسه بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان اردبیل با حضور محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، مدیر کل راه و شهرسازی و معاونین املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل به صورت ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این جلسه گفت : در هر ۱۵ روز جلسه ای برای این طرح تشکیل تا مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

محمود زاده همچنین به تاکید مقام عالی وزارت اشاره و بیان کرد : با توجه به تاکید مقام عالی ادارات کل راه و شهرسازی استانها باید تمام تمهیدات لازم جهت پیشبرد اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین مورد نیاز برای این طرح را فراهم نمایند.

در ادامه این جلسه محبوب مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گزارشی از اقدامات این اداره کل در مورد این طرح ارائه نمودند.

لازم به ذکر است در حال حاضر عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در شهر اردبیل با انعقاد تفاهمنامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شروع شده و در حال حاضر در مرحله اجرای فنداسیون می باشد همچنین قرارداد واگذاری زمین به بنیاد مسکن جهت ساخت  ۴۳۴ واحد در شهرهای ۱۰۰ هزار نفر انجام شده است.