شناسهٔ خبر: 81494 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار لرستان:

تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور ازنا- شازند هزینه شده است

جاده.jpg استاندار لرستان گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه ازنا- شازند در استان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، در مراسم افتتاح قسمتی از چهارخطه ازنا-شازند اظهار کرد: این چهارخطه از محورهای مهم و پرخطر لرستان بوده که به عنوان پروژه کلیدی تعریف شد و علیرغم محدودیت‌های مالی با استفاده از اعتبارات ملی و استانی توانستیم آن را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: با مساعدت مهندس کیان‌پور نماینده مردم در مجلس، توانستیم اعتبارات خوبی در سطح ملی برای این پروژه جذب کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: ۳۵ کیلومترمحور مذکور در استان تعیین تکلیف شده و یک قطعه دیگر آن که ۷۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد در تلاش هستیم هفته دولت امسال آن را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه قطعه دوم این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: برای قطعه سوم پروژه که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن لحاظ شده تلاش کنیم سرعت کار را افزایش دهیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: چند کیلومتر که در این محور حادثه خیز بود امروز به نتیجه رسید و امیدوارم مردم آرامش بیشتری داشته باشند؛ باید تلاش مضاعفی صورت گیرد که مابقی قطعات به نتیجه برسد.

خادمی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از پیشرفت فیزیکی این پروژه مربوط به سال ۹۶ تاکنون است، بیان کرد: تا سال ۹۶ منابعی که برای این پروژه هزینه شده کمتر از ۱۱ میلیارد تومان بود و در طی دو سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این چهار خطه در لرستان هزینه شده است.