شناسهٔ خبر: 8157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداري از ۹۰ كيلومتر راه روستايي استان كرمانشاه

راه روستایی رئيس اداره نظارت بر راههاي روستايي كرمانشاه از بهره برداري بيش از ۹۰ كيلومتر راه روستايي تا پايان تير ماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،محمد تقي سرابي در اين باره گفت: از ۲۲۸ كيلومتر راه روستايي در دست انجام استان در سال ۹۴، بهسازي و آسفالت بيش از ۹۰ كيلومتر در مراحل پاياني كار بوده و تا پايان تير ماه امسال به بهره برداري مي رسد.

 سرابي در ادامه افزود: انجام عمليات بهسازي و آسفالت راه روستايي در شهرستانهاي ثلاث باباجاني ۳۸ كيلومتر، جوانرود ۱۴ كيلومتر،سنقر ۱۴ كيلومتر، كنگاور ۵/۱۰  كيلومتر، كرمانشاه هشت كيلومتر، پاوه ۶ كيلومتر و هرسين پنج كيلومتر در دست انجام است.

رئيس اداره نظارت بر ساخت راههاي روستايي استان درباره اعتبارات هزينه شده گفت: مبلغ ۵۷۰ ميليارد ريال اعتبار راه روستايي از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري در سال مالي ۹۳ بوده كه از اين ميزان، ۳۰۰ ميليارد ريال مصوب شده است.

وي در پايان گفت:برای سرعت بخشيدن به روند پيشرفت كار، قير مورد نياز پروژه هاي روستايي از سوی وزارت راه و شهرسازي به مبلغ ۱۰۰ ميليارد ريال تأمين شده است.

نظر شما