شناسهٔ خبر: 81588 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

انجام ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان مازندران/ انجام ۳۰ کیلومتر کار روکش تا پایان تابستان

جاده سازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از انجام گرفتن فعالیت در ۴۰ کیلومتر از راه‌های استان در طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بااعلام محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های شریانی کشور با فعالیت ۳۵۰ کارگاه  عمرانی آغاز شد. در این زمینه در راستای اجرای این طرح  عباسعلی نجفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این خصوص اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای کیفی روکش آسفالت در راه‌های شریانی مازندران، ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان به ویژه سوادکوه، هراز و بخشی از محور کندوان و کناره انجام و اقدامات لازم اجرا شده است.

وی بابت اقدامات در دست اجرا در این طرح تصریح کرد: در این زمینه و درخصوص اقدامات در دست اجرا در این طرح باید به اجرای ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای سوادکوه، هراز و کندوان تا پایان تابستان اشاره داشته باشیم. همچنین از دیگر اقدامات در دست می توان به اجرا روکش آسفالت محورهای ساری، کیاسر، سمنان و کناره از گلوگاه تا رامسر اشاره داشته داشت.

وی در پایان درخصوص برنامه‌های اجرایی آسفالت حفاظتی محورهای فرعی و غیرشریانی استان مازندران گفت: در این زمینه ۵۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در محورهای اصلی، ۲۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی چیپ سیل در محورهای فرعی و غیرشریانی و انجام آسفالت حفاظتی در محور ساری – قائمشهر با یک سوم هزینه روکش آسفالت از جمله برنامه‌های اجرایی آسفالت حفاظتی محورهای فرعی و غیرشریانی استان مازندران است.