شناسهٔ خبر: 8168 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رحیمیان خبر داد:

همایش تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی حمل و نقل برگزار می‌شود

مقداد رحیمیان سرپرست دفتر مشارکت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی از برگزاری همایش تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی حمل و نقل خبر داد و گفت: زمان انجام این همایش روز سه شنبه ۲۶ خرداد ماه است.

مقداد رحیمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: پیش از برگزاری کنگره "جهانی راه" نمایندگانی از اسپانیا٬ فرانسه٬ آلمان٬ اتریش٬ ایتالیا٬ ژاپن٬ نیکاراگوئه و هلند برای شرکت در آخرین نشست کمیته فنی جهانی فاینانس هفته آینده به تهران می‌آیند.

وی با بیان اینکه کنگره جهانی راه آبان ماه ۹۴ در سئول کره برگزار می‌شود افزود: این کنگره ۱۷ کمیته دارد و هر چهارسال یک بار انجام می‌شود که کمیته فنی فاینانس یکی از آنهاست.

سرپرست دفتر مشارکت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: زمان نشست تهران کمیته فنی جهانی فاینانس یکشنبه و دوشنبه (۲۴ و ۲۵ خرداد) خواهد بود و قرار است این کمیته گزارش خود را از وضعیت فاینانس در کشورهای عضو برای عرضه به کنگره "جهانی راه" نهایی کند.

وی افزود: همایش تخصصی تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی حمل و نقل نیز روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود و نمایندگان سه کشور اسپانیا٬ ایتالیا و اتریش تجربیات کشورهای خود را در این حوزه تشریح می‌کنند. همچنین پنلی نیز برای پاسخگویی به سئوالات وجود دارد.

رحیمیان اظهار کرد: نمایندگانی از همه سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه و حمل و نقل همچون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور٬ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت فرودگاه‌ها در همایش تخصصی تجربیات بین‌المللی قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی حمل و نقل حضور می‌یابند./

نظر شما