شناسهٔ خبر: 81995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا

بهسازی و ارتقا ایمنی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا /انسداد ۵ دسترسی غیرمجاز

IMG-20200602-WA0071.jpg رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا از بهسازی و ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید ناظمی اظهار کرد: محور شریانی اصفهان_آباده_ شهرضا به عنوان محور پایلوت در طرح راهداری محوری انتخاب شد.

وی افزود: اقداماتی نظیر لکه گیری آسفالت، شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی، انسداد دسترسی های غیرمجاز  و.... برای این محوربرنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی یکی از اقدامات مهم در این محور را عملیات لکه گیری آسفالت دانست و افزود: در این طرح عملیات لکه گیری آسفالت۳۰ کیلومتر از این محور انجام خواهد شد.

ناظمی  اصلاح شیب شیروانی به طول  ۳ کیلومتر،  شانه سازی به طول ۳ کیلومتررا از دیگر اقدامات انجام شده در این محور برشمرد و گفت: تا کنون ۵ مورد از دسترسی های غیرمجاز به این محور نیز مسدود شده است.

وی با بیان اینکه طرح های بسیار زیادی برای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای در کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال انجام است، گفت: احداث سه دستگاه پل زیرگذر باکسی در سه ماهه ابتدایی سال گواهی بر این مدعاست.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: با به کارگیری حداکثر توان نیروهای راهداری و ماشین آلات امیدواریم سرعت خدمت رسانی به مردم در سال جهش تولید افزایش یابد.