شناسهٔ خبر: 8211 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

علیزاده مطرح کرد:

تکمیل بیمارستان نیشابور با بودجه صفر/ کیفیت، زمان و هزینه، سه فاکتور مهم سازمان مجری در ساخت پروژه‌ها

گردهمایی مدیران فنی و اجرایی و مدیران حراست مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: این سازمان تنها دستگاه تابعه وزارت راه و شهرسازی است که بهره‌بردار محصولات آن، وزارت‌خانه‌ها و نهادهای دیگر هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدجعفر علیزاده در گردهمایی مدیران فنی و اجرایی و مدیران حراست ادارات کل استانی راه و شهرسازی سراسر کشور که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: مدیران فنی و اجرایی ادارت کل راه و شهرسازی استان‌ها، نمایندگان سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور در استان‌ها هستند که مقوله ساخت‌و‌ساز ساختمان‌های دولتی و عمومی استان‌های تابعه خود را پیگیری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور افزود: این سازمان تنها دستگاه تابعه وزارت راه و شهرسازی است که برای این وزارت ساخت‌و‌ساز نمی‌کند، بلکه بهره‌بردار ساختمان‌های ساخته شده به وسیله این سازمان، دیگر وزارت‌ها و نهادها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر بالا بودن ضریب حساسیت در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی کشور، اظهار کرد: باید توان فنی مدیران و مجریان این سازمان در حدی باشد که بتوانیم در سه مقوله کیفیت، مدت زمان اجرا و هزینه پروژه‌ها، پاسخگو باشیم.

وی با تأکید بر هماهنگی گسترده میان مدیران این سازمان با مدیران فنی و اجرایی ادارت کل راه و شهرسازی استان‌ها و همچنین با سایر دستگاه‌ها، نهادها، ‌نمایندگان مجلس و ... ادامه داد: به عنوان مثال در پروژه بیمارستان آموزشی نیشابور علی‌رغم تخصیص بودجه صفر به این پروژه، توانستیم آن را تکمیل کنیم که به خاطر همین هماهنگی‌ها با نهادهای مختلف بود.

علیزاده با اشاره به عملیات ساخت مصلاهای استان‌ها و شهرهای کشور به دست سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور و نظارت مدیران فنی و اجرایی ادرات کل راه و شهرسازی استان‌ها بر این پروژه‌ها گفت: برای آشنایی بیشتر مدیران فنی و اجرایی استان‌ها، از مصلای امام خمینی (ره) تهران بازدید کردیم تا این مدیران، در جریان همه جزئیات پروژه قرار بگیرند./

نظر شما