شناسهٔ خبر: 82364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خبر داد:

سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تفصیلی از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی همدان/ تصویب ۵ طرح در کمیسیون ماده ۵

خانم مهندس سمایی+همدان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی ۵ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر همدان در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با حضور اعضاء این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مریم سمایی، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی همدان، سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تفصیلی از جمله بازگشایی و تعریض معابر، تحقق‌‌‍پذیری کاربری‌های عمومی و اعمال ضوابط و مقررات ویژه طرح‌ها و همزمان رسیدگی به مسائل شهروندان را از اولویت‌های این اداره‌کل خواند.

او افزود: در این راستا برای حفظ و تثبیت حقوق شهروندی تلاش و اقدامات لازم انجام خواهد شد ، همچنین تبعیت از ضوابط و مقررات مصوب و طرح های فرادست مورد نظر و توجه اعضای کمیسیون است .

سمایی عنوان کرد: در این جلسه ۵ پرونده مطرح که همه موارد مطرح شده مورد موافقت اعضاء کمیسیون قرار گرفت.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی همدان، راهبرد کمیسیون ماده پنج را تمرکز بر مسائل ضروری شهروندان و حرکت در قالب حل معضلات شهری و نیز پاسخ قانونی در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود عنوان کرد و گفت : در این جلسه بر توسعه و توزیع امکانات و دسترسی برابر برای همه شهروندان تاکید شد .