شناسهٔ خبر: 82570 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد

مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۴ تیرماه/۱۳ تیر آخرین فرصت اعتراض متقاضیان مسکن ملی

ساختمان وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه از مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۴ تیرماه خبر داد و گفت: متقاضیانی که در وضعیت رد درخواست قرار گرفته اند تا ۱۳ تیر فرصت ثبت اعتراض را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در تازه‌ترین اطلاعیه خود از مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۴ تیرماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که امکان ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه ۴ تیرماه تا روز شنبه ۱۴ تیرماه برای تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن (مرحله اول، مرحله  دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آنها مورد بررسی قرار گرفته در وضعیت در انتظار بررسی قرار دارند ایجاد شده است.

بر اساس اعلام آن معاونت، این دسته از متقاضیان با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان که استعلامات آنها مورد بررسی قرار نگرفته به مرور انجام شده و نگرانی از این ناحیه متوجه ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد.  

همچنین آن معاونت اعلام کرد: متقاضیانی که در حال حاضر در وضعیت رد درخواست قرار گرفته‌اند صرفا تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ تیرماه فرصت دارند با مراجعه به بخش مشاهد درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام  ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir اعتراض خود را ثبت کنند.