شناسهٔ خبر: 82692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مدیرکل راه و شهرسازی با رؤسای ادارات تابعه راه و شهرسازی شهرستان‌های استان یزد

DSC_2213.JPG در یک نشست صمیمی توجه به حفظ حقوق بین المال مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این جلسه رضا یادگاری ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات رؤساي شهرستان و همکاری صمیمانه آنها در اداره شهرستان ، پیگیری دریافت اسناد اراضی دولت را مهم دانست و افزود: اگر درجهت شفاف سازی اراضی متعلق به دولت، تلاش کنیم و اسناد مالکیت این اراضی را در الویت کارها قرار دهیم قطعا در حفظ حقوق بین المال اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد با شناسایی اراضی دولتی و تحویل آن به یگان حفاظت اراضی می توانیم با استفاده از توان خوب این نیروها در جهت جلوگیری از تصرفات غیر قانونی اراضی متعلق به دولت و کاهش زمین خواری اقدام موثری را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد روسای ادارات باید با برقراری ارتباط مستمر با ستاد، اطلاعات واگذاری، صدورآرای کمیسیون قانون ماده ۱۲ زمین شهری و سایر اقدامات موثر و مرتبط  شهرستان را دریافت و نسبت به پیگیری های آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، تسریع در امور مراجعین را مهم دانست و تاکید کرد مسئولین ادارات باید امور متقاضیان و ارباب رجوع در شهرستان را در همان شهرستان انجام دهند و از ارجاع آنها به ستاد جلوگیری کنند.

 این مقام مسئول انتظار دارد ادارات تابعه شهرستانی در تکریم ارباب رجوع و توجه به درخواست های مردم در شهرستانها تلاش بیشتری را داشته باشند.

در پایان از حضور همه حاضرین در این جلسه که از راه دور حضور پیدا کرده بودند قدردانی کرد.