شناسهٔ خبر: 82715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد

خسارت ۳۸ میلیارد ریالی سرقت تجهیزات ایمنی جاد‌ ای در سیستان و بلوچستان

س و ب - علائم ایمنی در جاده (2).JPG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: سرقت ۸ هزار و ۳۴۰ عدد انواع تجهیزات ایمنی جاده ای این استان در سه ماهه سال جاری، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‍ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه سرقت علائم ایمنی و تابلوهای هشداردهنده هزینه سنگینی را بر ایمن‌‍سازی مجدد به این اداره‌کل تحمیل می‌کند، اظهار داشت: هدف از نصب تابلوها و علائم ترافیکی ارتقای سطح ایمنی تردد و روان سازی ترافیک در محور های مواصلاتی است.

وی نرده و المان‌های سازه‌ای پل‌ها، صفحات گاردریل و انواع تابلوی‌های جاده‌ای را از مهم‌ترین تجهیزات به سرقت‌رفته در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کاربران جاده و همچنین شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده ای مراتب را به سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کوتاه زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.