شناسهٔ خبر: 82735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه خبرداد :

اجرای عملیات ایمن سازی و آسفالت راه های شرق استان مازندران

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بهشهر،نکا و گلوگاه رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بهشهر،نکا و گلوگاه از اجرای عملیات ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان های بهشهر نکا و گلوگاه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر ، نکا و گلوگاه ضمن اعلام اين خبر افزود : شهرستان های بهشهر نکا وگلوگاه  بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی در شرق استان از شهرستانهای پرترافیک و پرتردد محسوب می شود و به منظور حمل و نقل هرچه سريعتر ، آسانتر يكي از اصلي ترين برنامه های مدیریتی مسئولين استانی و شهرستانی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شرق مازندران ضمن اشاره در سال قبل در فاز اول عملیات نصب نیوجرسی به طول ۱۵ کیلومتر به اتمام یافت و در جهت تکمیل ایمن سازی عملیات نصب نیوجرسی به طول ۲ کیلومتر در محور نکا – نیروگاه شهرستان نکا و محور بهشهر – زاغمرز به طول ۴.۵ کیلومتر بوده که هم اکنون در حال اجرا می باشند هم چنین قرادادی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با پیمانکار مربوطه انعقاد گردید در جهت  تکمیل و اجرای عملیات ( خط کشی ، نصب تابلو و علائم و... ) در محور فوق تا چند روز آینده عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد .

گفتنی است محور گلوگاه – دامغان ( کریدور شمال – جنوب ) یکی از اصلی ترین محور ارتباطی استان مازندران به سمنان در شرق مازندران بوده که قراردادی بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با پیمانکار مربوطه منعقد و جهت ایمن سازی ( نصب گاردریل و تابلو و علائم و... ) به طول ۷ کیلومتر که هم اکنون در محور فوق درحال اجرا است.

با پیگیری های صورت گرفته در محور های روستایی عملیات آسفالت راه مهدیرجه – یخکش شهرستان گلوگاه عملیات اجرایی ان فعال گردید و همچنین آسفالت ، خط کشی و نصب تابلو علائم به طول تقریبی ۴ کیلومتر در راه روستایی کوا – غلامی شهرستان بهشهر و راه جر کلباد شهرستان گلوگاه به اتمام یافت .