شناسهٔ خبر: 83183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

متقاضیان تایید شده مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن آماده واریز وجه اولیه باشند

گزارش جامع از اقدام ملی مسکن در استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که براساس پیامک ارسال شده واجد شرایط شناخته شدند در مهلت مقرر، نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نمایند،  عدم واریز وجه در زمان مشخص شده به منزله انصراف تلقی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تعداد ۲۵ هزار نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی استان اصفهان ثبت نام نمودند عنوان کرد: از متقاضیان ثبت نام شده تعداد بیش از ۱۴ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند که مراحل اولیه تکمیل مدارک آنها در حال انجام است.  

وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که پیامک واجد شرایط بودن را دریافت نموده و در زمان تعیین شده به شرکت‌های عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن و دفاتر پیش خوان دولت مراجعه و مدارک خود را تکمیل کردند می‌بایست ظرف دو هفته آینده براساس شماره حسابی که برای آنان پیامک خواهد شد به بانک عامل مشخص شده مراجعه نمایند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه متقاضیان تایید شده مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن می‌بایست آمادگی لازم جهت واریز وجه اولیه را داشته باشند تصریح کرد: مبلغ مورد نیاز جهت واریز اولیه، معادل (۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان) است و هزینه تمام‌شده واحد پس از مشخص شدن اعلام می‌شود.  

وی تاکید کرد: در پیامک ارسالی برای متقاضیان، مهلت واریز وجه قید می‌شود لذا متقاضیانی که طی مدت زمان مشخص نسبت به واریز وجه اولیه اقدام ننمایند به منزله انصراف تلقی شده و واحد مسکونی مربوطه به نفر جایگزین اختصاص می‌یابد.  

 قاری‌قرآن خطاب به آن دسته از متقاضیانی که امکان تامین مبلغ اولیه بیشتری را دارند گفت: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌های خودمالک در برخی از شهرهای استان، سال‌های قبل عملیات اجرایی آنها آغاز شده است متقاضیانی که امکان تامین مبلغ اولیه بیشتری را دارند می‌توانند از ظرفیت این پروژه‌ها استفاده کنند.