شناسهٔ خبر: 83394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رامسر خبر داد:

عملیات تعریض آبرو در محور جواهرده رامسر

رامسر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامسراز شروع عملیات تعریض آبرو در محور جواهرده این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد گلیج، ضمن اعلام این خبر افزود : عملیات مذکور در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به اجرا در می آید.

وی در ادامه به طرح شناسایی و رفع نقاط پر حادثه در محور مذکور پرداخت و گفت: عملیات تعریض این ابرو در منطقه جیرکوه انجام می پذیرد.

گلیج در خصوص اقدامات فنی جهت اجرای عملیات تعریض و افزایش ایمنی سطح پل خاطر نشان ساخت : اجرای کوله و دال، احداث دیواره برگشتی، تعبیه دیوار جهت هدایت آب‌های سطحی و...بخشی از اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رامسر در خصوص اقدامات ایمن سازی در محورهای کوهستانی این شهرستان اظهار داشت: حذف نقاط پرحادثه، جداسازی بانده ای رفت وبرگشت، نصب علائم و تابلوهای ایمنی، خط كشی، نصب گاردریل، نصب حفاظهای بتنی درپرتگاه ها، احداث دیوار ضامن و حائل، گابیون گذاری و.... تنها بخشی از اقدامات و فعالیتهای ایمنی این اداره در سطح محورهای کوهستانی رامسر می باشد.

گفتنی است از ۱۰هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار۳۷۰ کیلومتر مربوط به شهرستان رامسر می باشد.