شناسهٔ خبر: 83458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اهدای لوح تقدیر صورت گرفت :

تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور از مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

تقدیر از سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، سحر تاج بخش ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور با اهداء لوح تقدیر از مهندس نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر خطاب به مهندس نژادصفوی آمده است:

اگر امروزه کشورمان دارای بالندگی و اقتدار و سربلندی در عرصه های مختلف است از همت و تلاش مدیران دلسوز و متعهدی است که خدمت به مردم عزیز را بزرگترین افتخار کار و زندگی خود می دانند . امید است با هم افزایی ایجاد شده گامی موثر برای اعتلا و موجبات توسعه و ارتقاء خدمات رسانی مطمئن و مطلوب تری را به مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورید .

در متن این لوح چنین آمده است:بدینوسیله از زحمات بی شائبه و تلاشهای صادقانه و مجدانه جنابعالی در پیشبرد اهداف عالیه سازمان هواشناسی کشور که منجر به ارتقاسطح خدمات در کشور می شود تقدیر و تشکر می نمایم و به پاس حمایت های جنابعالی این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی ، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگذاری را مسئلت دارم .

در پایان لازم به ذکر است این لوح تقدیر با امضای خانم دکتر سحر تاج بخش ، معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی کشور توسط دکتر بیجندی ، مدیرکل هواشناسی استان به مهندس نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اهداء شد .