شناسهٔ خبر: 83573 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد

ثبت نام پیامکی ۳۵۴ هزار و ۲۵۲ متقاضی کمک ودیعه اجاره مسکن/آخرین مهلت ثبت نام ۹ مرداد

ساختمان وزارت راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن از ثبت نام پیامکی ۳۵۴ هزار و ۲۵۲ نفر طبق آخرین آمار خبر داد و اعلام کرد: ثبت نام تا ۹ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز ۴ مردادماه بر اساس وعده دولت و تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی برای کنترل بازار اجاره و کمک به خانواده هایی که در اثر بحران کرونا و شیوع این بیماری در کشور، برای تامین مسکن دچار مشکل شده اند، ثبت نام کمک ودیعه مسکن آغاز شد.

ثبت نام که از امروز ۴ مردادماه آغاز شده است تا ۹ مردادماه ادامه خواهد یافت و متقاضیان واجد شرایط، می توانند در تهران ۵۰ میلیون تومان، در شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان از دولت تسهیلات دریافت کنند. این تصمیمی است که در ستاد ملی کرونا برای خانوارهایی که در تامین مسکن خود دچار مشکل هستند گرفته شده است.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان دریافت این تسهیلات تا ساعت ۱۴ امروز ۴ مردادماه بدین شرح است: ۳۵۴ هزار و ۲۵۲ متقاضی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ پیامک ارسال کرده‌اند.

 گروه های مشمول دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، کارگران و حقوق بگیران ثابت هستند که اولویت پرداخت کمک ودیعه مسکن شامل ازدواج های جدید و خانواده های پنج نفری و بیشتر، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و همچنین تحت پوششان سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار است.