شناسهٔ خبر: 83600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهر جدید بینالود تصميم گيري شد؛

تامین بخشی از مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در قالب طرح اقدام ملی

بازديد فرهنگيان جلسه تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در قالب طرح اقدام ملی ، با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود و تعدادی از مدیران شرکت های انبوه ساز و تعاونی های مسکن برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی) معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ارتباط با تامین مسکن فرهنگیان گفت: طی تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی ، سهمیه دو هزار و ۵۰۰  واحد مسکونی در شهر جدید بینالود و گلبهار به استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

علی ابری اول افزود: پیرو این تفاهم نامه فراخوانی در این رابطه تهیه و ثبت نام اولیه از متقاضیان انجام شد و لیست متقاضیان جهت بررسی احراز شرایط در سامانه ثبت گردید.

وی گفت : با توجه به استقبال صورت گرفته ، پیش بینی میگردد نیاز به تقاضای افزایش ظرفیت تعیین شده برای استان را داشته باشیم.

در این جلسه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود ضمن اشاره به تامین زمین مناسب و پروژه های در دست احداث ویژه طرح تامین مسکن فرهنگیان در بینالود گفت: با توجه به سهمیه اختصاص داده شده ، ساز و کار پیشنهاد اول شرکت عمران بینالود، تفاهم با انبوه سازان و تعاونی های مسکن جهت تخصیص واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ، به فرهنگیان شریف است.

حمید رضا یزدانی افزود : در صورت تسریع در تامین مالی، بسته های پیشنهادی را  برای خانه دار کردن  فرهنگیان با هر سطح توان اقتصادی ارائه خواهیم کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: فرهنگیان به عنوان یک گروه مرجع موجب توسعه این شهر خواهد شد وشرکت عمران شهر جدید بینالود ، همکاری لازم را جهت ارائه خدمات ویژه به این قشر فرهیخته خواهد داشت.

در پایان ضمن بازدید تعدادی از پروژه های مسکونی ، انبوه سازان و تعاونی های مسکن با ارائه اطلاعات واحد های در دست احداث ، آمادگی خود را برای واگذاری واحدهای مسکونی به فرهنگیان در قالب طرح اقدام ملی مسکن اعلام كردند.