شناسهٔ خبر: 83977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

روز خبرنگار مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،سید عبدالمجید نزاد صفوی در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش ، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید.

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها  است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت ، سلامتی ، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه شما خبرنگاران محترم را مسئلت دارم.