شناسهٔ خبر: 83992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت روز خبرنگار

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

نقش آفرینی های بی بدیل اصحاب رسانه در بیان اقتدار ، عظمت و توانمندیهای ملت ایران در صحنه های گوناگون از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پاسداشت این جایگاه ویژه نیازمند بازخوانی و تبیین درخورشان و همسنگ با این رسالت خطیر برای عموم مردم عزیز و قدرشناس است.

وحدت ، همدلی ، آگاهی و بصیرت امروز ملت ایران اسلامی که جهانیان را به حیرت و تحسین واداشته ، بخش اعظم خود را  مدیون همت ، سختکوشی و متعهدانه اصحاب رسانه می داند که با ترسیم به موقع حقایق ، واقعیات  رویدادهای ملی و منطقه ای و بین المللی ، آنان را به تحلیل درست و موثر تحولات اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی ، نظامی و امنیتی رهنمون ساخته است. 

تصویر جذاب و حقیقت محور از عظمت، بزرگی و شایستگی های ملت ایران و پیشرفت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان امروز به رغم توطئه ها و فتنه آفرینی‌های پیدا و پنهان استکبار جهانی ، سند سربلندی و رسالت شناسی اصحاب رسانه در کشور عزیزمان به شمار می‌آید.

اینجانب ضمن پاسداشت سالروز شهادت محمود صارمی ؛ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار به آحاد خبرنگاران و فعالان رسانه ای ؛ از تلاش های ماندگار و تاثیرگذار این قشر فرهیخته در انعکاس صادقانه، هنرمندانه و مباهات آمیز کارکردها و توانمندی در مبارزه با کرونا و انعکاس خبر سپاسگذاری نموده و برای آنها از محضر ربوبیت آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.