شناسهٔ خبر: 84136 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد

ویرایش جدید مبحث ۱۹ مقررات ملی و کنترل ساختمان در مراحل پایانی تصویب/راه‌اندازی سامانه پایش مصرف انرژی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در هفته دولت

محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جریان بازدید از پایگاه خبری وزارتخانه از راه‌اندازی سامانه پایش مصرف انرژی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در هفته دولت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه بهروز کاری رییس بخش انرژی مرکز تحقیقات به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جریان این بازدید ضمن تبیین نقش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در تدوین مقررات و ضوابط مهم در ساخت و ساز با همکاری معاونت مسکن و ساختمان، بر نقش رسانه‌ها در ترویج این اخبار و فرهنگ‌سازی در کشور تاکید کرد.

شکرچی‌زاده همچنین در جریان این بازدید، بار دیگر از راه‌اندازی سامانه پایش انرژی با همکاری معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری در هفته دولت خبر داد و گفت: با راه‌اندازی سامانه مصرف انرژی، ساختمان‌های دولتی موجود موظف به رعایت اصول مبحث ۱۹ خواهند شد و همچنین تلاش می‌شود تا بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های دولتی، بهینه شود.