شناسهٔ خبر: 84243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید بر تسریع در پاسخگویی استعلامات طرح اقدام ملی مسکن

مهندس صارمی2 جلسه هم اندیشی بررسی استعلامات " فرم ج" متقاضیان ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن با حضور معاونین مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی و کارشناسان دو حوزه برگزار و بر تسریع در پاسخگویی تاکید شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (همدان) " مجید صالحی امیر" در این جلسه از راه اندازی بخشی ویژه در سامانه برای سوال و جواب های متداول خبر داد و گفت: این امر با هدف پاسخگویی به سوالات مردمی بدون نیاز به مراجعات حضوری ایجاد شده است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در این جلسه با اشاره به اینکه آمار طرح اقدام ملی مسکن به صورت لحظه ای در سامانه جامع بروز می شود ، از انجاک استعلام های مراحل اول و دوم این طرح خبر داد و گفت: استعلام های مربوط به مرحله سوم طرح نیز در حال انجام است.

صالحی ضمن تاکید بر تسریع در پاسخگویی استعلامات مربوط دستور داد ساماندهی و تعیین تکلیف هر چه سریعتر متقاضیان طرح اقدام ملی انجام شود.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بررسی اعتراضات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در دست انجام است، خاطرنشان ساخت: درمورد فرم ج بسیار محتمل است افرادی باشند که فرم آنها قرمز باشد که این مورد قابلیت پیگیری دارد.

علیرضا صارمی افزود: از آنجائیکه بررسی این موراد به ادارات کل راه و شهرسازی تفویض شده با ثبت اعتراضات و مراجعه این دسته از متقاضیان ، موارد را مجددا بررسی نموده و به ستاد برای سبز کردن فرم ج اعلام می نمائیم.

وی خطاب به کاربران و کارشناسان مسئول سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در اداره کل تاکید کرد: باید طبق قانون ، پاسخگوی تصمیمات و اقدامات خود در کار با شامانه و طی کردن مراحلی از جمله احراز هویت ، استعلام فرم جیم و ... باشیم.

در پایان این جلسه کارشناسان با ارائه پیشنهادات و نظرات برای تسریع در زمان پاسخگویی به استعلامات و ارائه راهکار تبادل نظر نمودند.