شناسهٔ خبر: 84440 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

پاسخگویی تلفنی مسوولان وزارت راه و شهرسازی به مشکلات "شهرسازی و معماری" و "مسکن مهر"

وزارت راه و شهرسازی مسوولان وزارت راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ می‌گویند و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هم‌زمان با هفته دولت، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی، تعدادی از مسوولان وزارت راه و شهرسازی به‌صورت تلفنی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، روز چهارشنبه، پنجم شهریورماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است. هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای در میان گذاشتن مشکلات خود در حوزه شهرسازی و معماری با شماره با شماره تماس ۸۸۶۴۶۳۲۴  تماس بگیرند.

احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه، پنجم شهریورماه با  شماره تماس ۶- ۸۸۶۴۶۳۵۵ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است.

همچنین نعمت‌الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی نیز روز سه‌شنبه، چهارم شهریور ۱۳۹۹ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با شماره تلفن ۸۸۸۷۸۰۴۰ الی ۴۱ آماده پاسخگویی به مشکلات مردم است.