شناسهٔ خبر: 84480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان کرمانشاه همزمان با هفته دولت

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برخی نقاط حادثه‌خیز استان کرمانشاه از جمله محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب و محور سنقر کامیاران همزمان با هفته دولت اصلاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  فریبرز کرمی، از اصلاح برخی نقاط حادثه‌خیز استان از حمله محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب و سنقر به کامیاران خبرداد و اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز جلالوند محور سرپل‌ذهاب، سرابگرم گورسفید، سیاه طاهر در ثلاث‌باباجانی و قوس‌دار بلوط قصرشیرین و گیلانغرب نیز در این هفته اصلاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه آسفالت برخی محورها همچون کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب، هلشی به ماهیدشت، جوانرود به کوزران و روانسر به پاوه و بزرگراه حدفاصل صحنه بیستون در این هفته لکه گیری و روکش می‌شوند عنوان کرد: بهسازی و روکش چند راه روستایی از جمله شهرستان‌های قصرشیرین و سنقروکلیایی نیز در این هفته انجام می‌شود.

کرمی از افتتاح و کلنگ‌زنی چند مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبرداد و گفت: این مجتمع‌ها در محورهای روانسر، اسلام آباد غرب، هرسین و کرمانشاه قرار دارند.

وی افزود: مجتمع خدماتی رفاهی روانسر با ۲۵ نفر، مجتمع خدماتی رفاهی اسلام‌آباد غرب ۱۵ و شرکت حمل و نقل پیشرو امیربار هرسین نیز با ۱۰ نفر اشتغالزایی در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

مهندس کرمی در پایان از افتتاح ساختمان جدید پلیس راه حمیل در هفته دولت خبر داد. ‌