شناسهٔ خبر: 84486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۷۸۰ میلیارد ریال پروژه در جنوب کرمان

جنوب کرمان  افتتاح هفته دولت مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدادی دولت مهمترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این اداره کل را در هفته دولت تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان) ،محمد ساردویی در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهر سازی ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدادی دولت به ویژه شهیدان رجایی وباهنر اعلام کرد: در هفته دولت  ۱۰ پروژه با اعتباری به مبلغ  ۷۸۰   میلیارد ریال در حوزه های مختلف راه و شهر سازی و مسکن به بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی در تشریح این پروژه ها اظهار داشت : در حوزه بزرگراهی  ۲۵  کیلومتر با اعتبار  ۴۵۰  میلیارد ریال  و ۲۶  کیلومتر راه روستایی با اعتباری به مبلغ  ۱۳۰  میلیارد ریال  به بهره برداری خواهد رسید.

ساردویی بیان کرد :  ۵ واحد  ساختمان دولتی و ورزشی به مساحت ۳۴۰۰متر مربع با اعتباری  به مبلغ  ۴۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین  در حوزه مسکن  بیان داشت  : ۱۸۷ واحد مسکن مهر با اعتبار ی به  مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال  به بهره برداری می رسد و ۸۴  واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در پایان مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در حوزه باز آفرینی شهر ی نیز از افتتاح پروژه معابر و روشنایی محله کلرود با اعتباری به مبلغ  ۱  میلیارد ریال  نام برد.