شناسهٔ خبر: 84501 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان خبر داد

تشدید اقدامات حفاظتی برای حراست از اراضی ملی در تعطیلات محرم

رفع تصرف از اراضی در همدان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات ماه محرم خبر داد.

حمید چراغی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان) گفت: پیرو دستورالعمل ارسال شده از یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار اداره کل راه و شهرسازی، این یگان آمادگی دارد تا در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی با تشدید گشت‌های حفاظتی نسبت‌به حفاظت از اراضی و اماکن در حوزه ماموریتی خود اقدام نماید. 

او افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی  و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی، انجام شود.

چراغی در پایان با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی، خاطرنشان ساخت: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.