شناسهٔ خبر: 84534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت:

سه پروژه راهداری و حمل و نقل در شهرستان کارون افتتاح شد

افتتاحیه راهداری شهرستان کارون به مناسبت هفته دولت سه پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان کارون افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) در مراسم بهره برداری از ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کارون که با حضور استاندار خوزستان، امام جمعه شهرستان کارون، نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برگزار شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ ملیون تومان از محل اعتبارات ملی در شهرستان کارون افتتاح و بهره برداری می رسند.

غلامعباس بهرامی نیا افزود:  از ۶ ماه گذشته، فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کارون با توجه به وضعیت راه های روستایی این شهرستان از اداره اهواز جدا شد تا شاهد رسیدگی بیشتری در حوزه راه های روستایی این شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: کار ساخت این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات در با ۲۲۰ مترمربع زیربنا و ۳۶۰۰ متر مربع مساحت عرصه، از اسفندماه ۹۸ آغاز و خردادماه سال جاری به پایان رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه پل بحره در مسیر کوت عبدالله به آبادان در سیل سال ۹۷ با خسارت زیادی مواجه شد، کار احداث یک پل جدید ۲۰ متری بعد از پل بحره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام و به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

بهرامی نیا ادامه داد: تعریض محور کوت عبدالله - آبادان به طول ۱۰  کیلومتر نیز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سومین پروژه مورد بهره برداری در شهرستان کارون به مناسبت هفته دولت است.