شناسهٔ خبر: 84664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خبر داد

ساخت پل عنافچه مطالبه مردمی است

خوزستان 31 نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پل عنافچه به ملاثانی یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان باوی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه اظهار داشت: از وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت پروژه پل "عنافچه" در شهرستان باوی قول مساعد گرفته ام.

یوسفی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پل عنافچه به ملاثانی در شهرستان باوی گفت: تامین اعتبار پل عنافچه پیگیری شده است و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد احداث آن باشیم.

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این پیگیری ها، وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار ساخت این طرح مهم، قول مساعد داده است.

وی افزود: این پل برای مردم منطقه بسیار حیاتی است و تکمیل آن باید به عنوان یکی از اولویت های  راه و شهرسازی در دستور کار باشد. 

یوسفی ادامه داد: پل ارتباطی عنافچه به ملاثانی یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای آن شاهد تکمیل این طرح باشیم.

یوسفی بیان کرد: با اجرای این پل، بیش از ۵۰ روستا از مسیر آن بهره مند می شوند و تردد مردم در این منطقه بسیار آسان تر خواهد شد.
عملیات اجرایی پل عنافچه به ملاثانی در شهرستان کارون در اسفند ماه سال گذشته همزمان با سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به خوزستان آغاز شد.