شناسهٔ خبر: 8479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحویل ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر زنجان تا پایان سال ۹۴

پروژه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر استاندار زنجان ضمن قدردانی از عملكرد مثبت اداره كل راه و شهرسازي استان در خصوص واگذاری مسکن مهر به متقاضیان اعلام کرد: زنجان اولين استانی است كه به تعهدات خود در بحث مسكن مهر عمل كرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي زنجان، جمشيد انصاري با بیان این‌که در دولت يازدهم هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسكن مهر به متقاضيان واجد شرايط واگذار شده است گفت: تا پايان سال جاري نیز دو هزار و ۵۰۰ واحد دیگر به مالکان واگذار خواهد شد.

استاندار زنجان درباره عملكرد اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: اين اداره كارنامه مثبت و خوبي در بحث واگذاري مسكن مهر به متقاضيان دارد که خود نشان دهنده همدلی و همزباني و تلاش جهاد گونه مديران اين اداره خواهد بود.

تاكنون در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و همچنين زير ۲۵ هزار نفر در زنجان از سوی اداره كل راه و شهرسازي استان به بهره‌برداري رسيده است كه هفت هزار و ۵۰۰  واحد آن در دولت تدبير و اميد بوده است.

اين اداره متعهد به واگذاري ۷۸ هزار واحد مسكن مهر در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و همچنين زير ۲۵ هزار نفر در استان است كه از اين تعداد بيش از ۶۵ هزار واحد به بهره‌برداري رسيده و تحويل باقي مانده واحدها نیز در دست اجرا قرار دارد. /

نظر شما